Pages

14 Oct 2011

Istimewanya jumaat

Salam hari jumaat untuk semua..salam hari istimewa..salam hari penghulu segala hari..

Hari ini saya nak mengajak anda semua untuk menambah satu lagi ilmu..diharapkan dapat memberi manfaat dan faedah kepada sahabat2 terutama saudara seagama yang dikasihi..suka saya memperingatkan diri saya dan anda semua tentang perkara2 kebaikan yang menjadikan kita lebih dekat kepadaNya..sesungguhnya Allah itu Maha Besar..Allah itu Maha Mengetahui hatta apa jua yang terkandung di sudut yang paling jauh dalam hati kita..

Ingin saya petik satu hadith Rasul SAW : “Sesiapa yang membaca surah al-Kahf pada hari Jumaat, maka dia akan mendapatkan cahaya di antara dua Jumaat.” {HR al-Hakim}.

Marilah sama - sama kita menambah satu lagi amalan sunat selain yang lain-lainnya..yang wajib tetap wajib ye:) ya..mari kita membaca surah Al-Kahfi pada hari ini dan pada jumaat2 yang seterusnya..doa saya supaya hidup anda terus diberkati dan dilimpahi rahmah Allah s.wt..

No comments:

Post a Comment