Pages

24 May 2012

Bila SATU tanggungjawab selesai..

Alhamdulillah..itulah yang mampu aku ungkapkan..hari ni dalam sejarah..hari ni hari pertama aku tidak perlu fikir soal tanggungjawab di tempat kerja lg..sebabnya aku dah mengambil keputusan untuk melepaskan kerjaya aku semata2 demi cita-cita lain dan impian aku yg lagi satu..mudah2an pengorbanan ini tidak sia2 dan semoga ianya memberikan aku satu kekuatan untuk terus majukan diri menjadi org yang lebih berjaya..

Perasaanku ketika ini macam2 ala2 rempah kari yang kelihatan hanya satu warna tapi di dalamnya ada bermacam2 herba dengan pelbagai rasa..hampir 3 tahun aku brkhidmat di sana..bermula 1 Oktober 2009 sehingga 29 May ini..(Opps..tarikh keramat tu..)..6 days left as MUCH lecturer..

By the way, personally aku happy coz meninggalkan company dalam keadaan baik (aku fikir!!!), i let all my work settled..yg penting tanggungjwab selesai..itulah perkara paling manis yang membuatkan aku betul2 tenang..

Hmm..semalam last day@office..i had wonderful time with my colleagues and friends..talk to each others..capture photos and i really hope that moments that we shared together will be last forever..they are truly friends bukan saja waktu gembira but also through pain and sorrow..thank you to all my dear friend..kepada kawan2;dunia ini bulat..dan kita banyak tanggungjawab!!! so, jadilah insan berguna..jgn lupa tunaikan tanggunjawab kita!!yeay!! Jangan lupa mengundi di PRU nnt..ha3..sempat lg..(mewakili kawasan Parlimen Tasek Gelugor..hehe)..

                                                            BEAUTIFUL MOMENTS....



Saya sayang anda semua..jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment